Friday 2 December 2011

Lelaki dan Merapi Diri

Assalamualikum bloggers ! hello everybody, out your hands up !. How are you. I hope everybody happy and in good condition becuase we all back in DECEMBER !.

Baiklah korang, hari ni saya menulis entry pasal LELAKI & MERAPI DIRI. Ouh my ! Semua perempuan jangan terkejut ye, bukan korg je boleh ikut trend and berdandan tapi lelaki pon boleh !. LoL :P
Kepada sesiapa yang merasakan diri anda lelaki maka entry ini ditujukan KHAS buat anda.

JOM 'GROOMING' FESYEN LELAKI.

Benda yang paling penting, seorang lelaki perlu mempersiap siaga kan diri mereka untuk nampak lebih stylo and gentle. So, there are a few steps that you can follow.

1.SYAMPU serta RAPIKAN RAMBUT anda.

Wahai lelaki di dunia, sila basuh dan lembapkan rambut kita @ korang dengan syampu 2 in 1 iaitu membasuh dan melembap. Penggunaan syampu 2 in 1 ni dapat menjimatkan duit dan masa kita. Siapa yang banyak dandruff, PLEASE beli syampu yang anti-dandruff.


2.JANGAN abaikan penjagaan MUKA anda.

Sebelum mencari n membeli pencuci muka, SILA kenal pasti jenis kulit kita dahulu. Kalau nak senang and selamat beli je pencuci muka yang sesuai untuk semua jenis kulit. Jika dah beli, sila cuci muka anda 2 kali sehari, malam sebelum tidur dan, pagi selepas bangun tidur.


Sabun badan pon penting jugak eh. This statement is proudly prevent for KORANG yang kuat BERPELUH. Pakai sabun yang boleh melembapkan kulit badan selam 24 jam agar kurang BAU.


3.WANGIAN badan.

Pilih perfume yang wangi dan selesa di pakai. Ade org alah pada sesetengah produk perfume tau. so be carefull. Korang kena tau yang wangian badan tidak cuma ada pada perfume, tetapi DEODORAN dan COLONGE jufa di kategorikan sebagai bahan pewangi. Ingat !! BAU BADAN mampu menjejaskan komunikasi kita dengan orang lain.



4.Menggayakan RAMBUT.

Produk rambut lelaki sungguh banyak di pasaran sekarang, sama ada wax, gel atau moose rambut. Semuanya hot di pasaran. Style rambut penting bagi lelaki, ikut trend kini, lelaki lebih gemar berambut pendek (mudah utk di urus).


okay guys ! That's all for today, see you soon. Btw this two pictures below, are photo shoot for pavilion sensation. :)


No comments:

Post a Comment