Thursday 3 November 2011

Hari Sedih

Okay, aku dah buat blog baru sbb blog lame dah x igt password and e-mail nya, (sumpah sakai). Hari ni 03-11-2011 satu hari yang amat sedih, penat, dan a little bit best!. First pagi-pagi aku datang sekolah then perhimpunan macam biasa. Lepas tu, aku dengan my best friend Fitri yang comel masuk bilik KAUNSELING ambil punyapu, penyodok n sume lah sebab kami di tugaskan untuk mengemas bilik a.k.a lorong PPDA yang sangat kotor + berhabuk. Dah penat mengemas kami pon start lah aktiviti kat dalam bilik kaunseling. Thanks to Azmiera yang tolong buatkan blog aku ni. Thanks RARA, rrrr!.

Bermula lah tragedi menyanyat hati, aku bergaduh dengan kawan baik sendiri sebab benda yang remeh-temeh. Teruk jugak lah ka, dekat kantin. Tiba-tiba ade ustaz Muhamad datang, dia pandang je, segan nak mati, aku n khalida terus blah dari situ. Walau bagaimana pon, terasa sangat pagi tadi, I feel so down. =( Close the story of bad time.(= Lepas rehat kami semua student 3t2 buat meeting tepi kubur depan bilik kaunseling pasal jamuan akhir tahun. Bla,bla,bla,bla,bla... banyak benda yang kami membebebl tapi tak de kena mengena dengan topik asal 'JAMUAN'. Habis je perjumpaan, aku terus jadi bosan nak mati, sebab x ada benda nak buat. Baring-baring, golek-golek then tolong cikgu Rosmaida tampal-tampal and hias dinding kat bilik Kaunseling tu tapi kejap je.

Balik je rumah, tengok my mom, my sis, my cousin and my nephew tengah bertungkus-lumus menyiapkan gubahan hantaran for my cousin wedding cantik sangat. Tema dorang 3 colour, pink, purple and white.

No comments:

Post a Comment