Wednesday 23 November 2011

Merindui Kamu

Sudah sekian lama pertemuan kita, dan tak sangka akhirnya aku mengatakan dengan sejujurnya perasaan ku terhadap kamu. Alhamdullilah, kamu menerima dengan setulus hati kamu. Kesopanan dan budi bahasa kamu, telah memikat mata aku untuk terus melihat serta mendalami hati kamu.Sejujurnya aku tidak pernah terfikir untuk melupakan kamu, tapi situasi yang aku sangka sentiasa akan menjadi gembira ZZZZZPPPPPPZZZ!!! bertukar menjadi derita.

Aku tau aku tidak setanding dan dan sepadan dengan kamu. Namun pertemuan kita ku anggap sebagai satu anugerah bukan kebetulan. Mengenali mu mengajar aku erti kehidupan, dan mengajar ku untuk lebih berusaha serta prihatin terhadap antara satu sama lain.

Melihat kamu ketawa, gembira dan riang merupakan antara perkara yang penting dalam hidup ku. Aku merindui lirikan mata kamu yang menggambarkan seribu pengalaman penuh bererti.Aku berundur demi senyuman mu, kamu berhak mendapat yang lebih baik daripada ku.

No comments:

Post a Comment